بنده ی حقیر را به غلامی بپذیرید!
علمی-اجتماعی
شنبه 12 اسفند 1387برچسب:, :: 1:23 ::  نويسنده : شمیلا سیامکی

 من به عنوان کاندیداتور ریاست جمهوری چنین وعده هایی به ملت میدهم حتما به من رای بدهبد:

خدمت سربازی حذف

بنزین تا دلتون بخواهد

خودرو به قیمت دولتی دولتی

مسکن مفت با 300 متر زیر بنا فی الفور

شغل مدیر کلی برای همه با حقوق ماهیانه بسیار کلان

قیمت اجناس تا یک صدم کاهش

آلودگی هوا کاملا از بین می برم

خودم با گرد و غبار به شدت مبارزه می کنم

آب تمامی دریاچه ها و رودها را به شخصه تامین می کنم

پیت نفت وکپسول گاز شما را خودم تا خونه براتون میارم.

از بچه هاتون مراقبت می کنم وقتی شما سرکار هستید

لباسهاتون را می شورم

واستون جارو می کنم

کلا خونتون رو تمیز می کنم

واستون غذا می پزم

در ضمن امریکا را جز استانهای خودمون می کنم

ارزش پول ملی را چنان بالا می برم که هر یورو و پوند و دلار چند تا صفرشون بی ارزش بشه

اگر دوست داشته باشید کره ی زمین را مانند هندوانه های مربعی در می آورم

وخیلی چیزهای دیگه

بقیه را هم شما اضافه کنید .

ولی یه چیز یادتون نره و اونم اینه که فقط به من رای بدید تا به همه ی آرزوهاتون برسید.

 



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





    درباره وبلاگ

به وبلاگ من خوش آمدید.
    آخرین مطالب
    آرشيو وبلاگ
    پیوندهای روزانه
    پيوندها

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان علمی-اجتماعی و آدرس shamila.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





    نويسندگان



نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 5
بازدید دیروز : 7
بازدید هفته : 5
بازدید ماه : 7548
بازدید کل : 3514352
تعداد مطالب : 14893
تعداد نظرات : 281
تعداد آنلاین : 1

<>